zondag 13 januari 2013

De Ooievaars zijn er weer

Eindelijk.
De Ooievaars zijn weer terug sinds 12 januari
Om te "overwinteren" in onze woonplaats.
Dat heeft een lange tijd geduurd.
En hopelijk kunnen ook weer in het voorjaar genieten van de kleine Ooievaars
Dus er zullen wel heel wat foto's langskomen van deze dieren.


 


 










 Bedankt voor de reacties op mijn vorige log.
Het heeft een lange tijd geduurd.
Ik ben nu in het bezit van de EOS 60 D.
Ik ben er onwijs trots op en erg mee in mijn sas.
Maar het is nog spelen met belichting e.d.
Tot een volgende keer.

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 60D, Petra. Wat heb je een schitterende serie gemaakt. Is die al met de 60D geschoten? Ik ben me ook aan het oriƫnteren op een andere camera, maar ben er nog niet uit. Je foto's 3, 4 en 5 zijn mijn favorieten. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Joke ,deze foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe camera.
      Ik vind de camera geweldig, al moet ik nog wel wat experimenteren met alles.

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je 60D ,dat je er heel veel plezier van mag gaan beleven.foto 4 vind ik een hele grote uitschieter prachtig net of hij aan het slootje springen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat ze weer terug zijn, en hopen dat er kleine bij komen. Dan kunnen we nog veel mooie blogs verwachten van de ooievaars. En van je 60D zul je wel blij worden, ik heb hem ook en ben er heel blij mee.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Petra !
    Dus jij hebt "punt" ook al verlaten ?
    Ik heb ook een account bij "Blogger" aangemaakt, maar voel me er nog niet thuis, het plezier is ver weg sinds 'punt' deze verandering(en) heeft doorgevoerd

    Ook gefeliciteerd met je super mooie camera, hij maakt geweldig mooie foto's, maar jij bent ook een top fotograaf Petra !
    Groetjes !
    John

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, die ooievaars, ik kwam er hier in de buurt ook eentje tegen, zou die ook hier overwinteren.
    foto 4 en 5 vind ik de mooiste, vooral die met de spiegeling in het blauwe water, het was zo te zien een hele zonnige dag.
    Groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's, er schijnen nog heel wat ooievaars te overwinteren in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Petra, mooi dat ze weer terug zijn.
    Kun jij weer fijn foto's maken, kom ik wel kijken.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Petra,

    wat leuk dat je ook op blogger zit, en wat een mooie serie over deze ooievaar. Geweldige platen en leuke capriolen maken ze.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer fijne camera, heb er ook een zoals je weet en laten we eerlijk zijn, je hebt de slag alweer helemaal te pakken want dit is toch weer prachtig werk om te zien....

    P.s zet die woordverivicatie tzt eens af als je wil....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip Peter.
      Wist hier niets van.
      Groetjes Petra

      Verwijderen