zondag 20 januari 2013

Ooievaars in de sneeuw

Verleden week weer terug gegaan naar de Ooievaars.
Want er was een flink pak sneeuw gevallen.
Dat geeft toch weer een ander sfeertje.
De foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe camera.
De EOS 60D.


Een beetje geluk dat net de meeuw even langs kwam.


Een man vroeg aan mij waarom ik niet meer spannende foto's maakte .
Meer landschap erbij e.d .
Nou , ik vind dit ook mooi.



Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige log.
Er word weer een hoop sneeuw verwacht, dus hopelijk we weer even op uit met de camera.
Nu gaan we aan de borrel, want mijn mannetje is vandaag 60 jaar geworden.

11 opmerkingen:

  1. neem eerst maar je borrel en van harte gefeliciteerd zulke dagen moet je echt vieren. en je hebt weer heerlijke aktie foto,s van de ooievaars geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze foto's maakte, Petra. Ik vind ze ook mooi en heel bijzonder. Zo zie je bovendien weer eens hoeveel kleuren wit er zijn. Hartelijk gefeliciteerd met je man's verjaardag. En proost, hè! Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die komen toch prachtig uit in de sneeuw Joke.
    Mooi om ze eens zo te zien.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven het geweldig mooi doen in de sneeuw en je bent dus zeker weer niet voor niets gegaan. Erg fraai...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere serie, deze zwart-wit-rood foto's.
    Prachtig die ooievaars in het witte landschap.
    Mooi gefotografeerd zo.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan ben ik laat met de felicitatie Petra , maar alsnog , van harte .
    Mooie foto's had je weer .
    Het sneeuwt hier nu .
    Fijn weekend en groetjes Lia
    ( ik ga even kijken of ik me kan abonneren op nieuwe logjes van je )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Peters,

    wat is er nou mooier dan ooiveaars in de sneeuw.
    Echt een superserie!

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's in de sneeuw, Petra !
    Groetjes !
    John

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra , het punt is dat er naast de verjaardagen ook nog zoveel gezellige avondjes zijn .
    Het is een luxe probleem dus , maar zo groot is die niet hoor , het is opletten !!
    Fijne week en groetjes Petra , Lia

    BeantwoordenVerwijderen